1. Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Local;
2. Regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu;
3. Regulamentul de ordine interioara;
4. Statutul localitatii;
5. Hotarârile de validare sau invalidare a mandatului de consilier;
6. Hotarârile de alegere din rândurile consilierilor a viceprimarului;
7. Componenta Consiliului Local al Comunei Aninoasa;
8. Componenta comisiilor de specialitate;
9. Rapoarte anuale întocmite de consilierii locali, precum si de viceprimar;
10. Declaratiile de avere si de interese ale consilierilor locali si ale functionarilor publici din cadrul aparatului propriu;
11. Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei Aninoasa, programul de audiente;
12. Denumirea birourilor, serviciilor, directiilor, numerele de telefon, fax;
13. Strategii, programe privind dezvoltarea social-economica a Comunei Aninoasa;
14. Hotarârile de aprobare a bugetului local, împrumuturilor, virarilor de credite, a modului de utilizare a rezervei bugetare, de aprobare a contului de încheiere a exercitiului bugetar, de stabilire a impozitelor si taxelor locale, a taxelor speciale; bilantul contabil;
15. Hotarârile de aprobare a organigramei, statului de functii, numarului de personal si regulamentului de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate, a institutiilor si serviciilor publice de interes local, de numire si eliberare din functie a conducatorilor serviciilor publice de interes local, precum si a celor ai institutiilor publice din subordinea Consiliului Local;
16. Hotarârile de administrare a domeniului public si privat al Comunei Aninoasa, privind darea în administrare, concesionarea sau închirierea bunurilor proprietate publica a orasului, precum si a serviciilor publice de interes local; documentele ce stau la baza organizarii si desfasurarii licitatiilor publice pentru închirierea, concesionarea sau vânzarea bunurilor apartinând domeniului public si/sau privat al comunei: caiete de sarcini, contracte cadru, hotarâri care aproba organizarea si desfasurarea licitatiei, planuri de amplasare;
17. Hotarârile privind înfiintarea de institutii publice, societati comerciale si servicii publice de interes local;
18. Hotarârile privind exercitarea în numele orasului a tuturor drepturilor actionarului la societatile comerciale pe care le-a înfiintat, hotarârile privind numirea si eliberarea din functie a membrilor consiliilor de administratie la societatile comerciale si serviciile publice de interes local;
19. Documentatiile de amenajare a teritoriului si urbanism al orasului, hotarârile privind stabilirea mijloacelor materiale si financiare necesare realizarii acestora: planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice de detaliu, planurile de situatie si amplasament cu mobilier stradal, constructii provizorii, certificatele de urbanism, autorizatiile de constructie, certificatele de nomenclatura stradala, avizele de schimbare de destinatie;
20. Hotarârile privind alocarea de fonduri din bugetul local pentru actiuni de aparare împotriva inundatiilor, incendiilor, dezastrelor si fenomenelor meteorologice periculoase;
21. Hotarârile privind construirea, întretinerea si modernizarea drumurilor, podurilor, precum si a întregii infrastructuri apartinând cailor de comunicatii de interes local;
22. Hotarârile si documentatiile tehnico-economice pentru lucrarile de investitii de interes local si cele privind asigurarea conditiilor necesare realizarii acestora;
23. Hotarârile privind asigurarea conditiilor materiale si financiare necesare pentru buna functionare a institutiilor si serviciilor publice de educatie, sanatate, cultura, tineret si sport, apararea ordinii publice, apararea împotriva incendiilor si protectia civila de sub autoritatea sa;
24. Hotarârile privind organizarea de activitati stiintifice, culturale, artistice, sportive si de agrement;